Parking Centrum – monitorowany parking blisko Starego Miasta i Dworca Głównego w Gdańsku
Całodobowy Parking Centrum w Gdańsku usytuowany jest przy ulicy Podwale Grodzkie 6. Oferuje ponad 200 miejsc postojowych, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych. Na jego teren można wjechać zarówno od ulicy Rajskiej, jak i ul. Podwale Grodzkie.
Doskonała lokalizacja pozwala zaparkować auto w bezpiecznym miejscu i cieszyć się z pięknych atrakcji historycznego miasta Gdańska. To też doskonała opcja, dla tych, dla których Dworzec Główny Gdańsk parking to punkt wyjścia do dalszej podróży koleją. Niezależnie od tego, jakie masz plany, Twój samochód będzie pod naszą czujną opieką. Dzięki temu, że parking monitorowany Gdańsk Centrum posiada system kamer gwarantujących bezpieczeństwo, możesz cieszyć się pobytem w mieście i zapomnieć o stresie związanym z parkowaniem.
Parking Gdańsk — Stare Miasto i dworzec kolejowy w zasięgu ręki
Dla wygody klientów, parking monitorowany Gdańsk Centrum jest otwarty przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Za bilet parkingowy w łatwy sposób zapłacisz w kasie automatycznej za pomocą gotówki lub karty. Bez względu na to, czy Twoim celem jest Stare Miasto, czy dworzec kolejowy — Gdańsk Parking Centrum jest optymalnym rozwiązaniem.
Oferujemy atrakcyjne ceny krótkoterminowych postojów, jak i stałe parkowanie całodobowe.
Sprawdź szczegóły tutaj.
Wjazd i wyjazd przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia
Parking dozorowany – Twój samochód jest w pełni bezpieczny
Płatność za parking odbywa się w kasach automatycznych za pomocą karty płatniczej lub gotówki.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
BezpieczeństwoRozwiń
Czy parking jest monitorowany?
Tak, parking posiada system kamer monitorujących, do którego dostęp ma zarówno ochrona budynku, jak i Krajowe Centrum Operacyjne.
Czy parking jest strzeżony?
Wszystkie nasze parkingi są dozorowane. Parking posiada system monitorujący.
Zwiń
ParkowanieRozwiń
W jakich godzinach parking jest otwarty?
Parking otwarty jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Gdzie mogę znaleźć informację na temat opłat parkingowych?
Cennik znajduje się przed wjazdem na parking. Cennik możesz również sprawdzić tutaj.
Jak mogę dostać się na parking?
Wjazd na parking znajduje się od ul. Podwale Grodzkie oraz ul. Rajskiej. Oznakowane wejścia dla pieszych zlokalizowane są od ul. Podwale Grodzkie i ul. Rajskiej
Co mogę zrobić, jeśli moje pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej. Otrzymasz wówczas wskazówki, co należy zrobić.
Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Na parkingu znajdują się miejsca specjalnego przeznaczenia. Miejsce nie jest zwolnione z opłat. Każda osoba wjeżdżająca na parking zobowiązana jest do uiszczenia opłaty przed wyjazdem.
Ułatwienia dostępu do parkingu
Parking posiada 1 windę, która znajduje się przy wejściu na parking dla pieszych od ul. Podwale Grodzkie.
Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Maksymalna dopuszczalna wysokość auta to 1,9 m.
Czy na parkingu są dostępne stacje ładowania samochodów elektrycznych?
Tak na parkingu znajduje się 6 miejsc do ładowania samochodów elektrycznych. Ładowanie samochodów odbywa się poprzez aplikację EloCity dostępną do pobrania w App Store lub Google Play. Reklamacje, płatności, rozliczenia, faktury, całościowa obsługa są przeprowadzane przez EloCity. Wszelkie informacje techniczne dostępne są pod numerem EloCity: +48 22 290 79 92 oraz pod mailem: support@elo.cityCena obowiązująca od 2.10.2023 to 1,80zł brutto za kWh. Zachęcamy do każdorazowego sprawdzania cen na naszych stacjach ładowania poprzez aplikację EloCity, gdyż mogą one ulec zmianie.
Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Nie, na tym parkingu nie jest możliwe parkowanie aut z instalacją LPG.
Co mam zrobić, jeśli zgubię bilet parkingowy?
Na kasie automatycznej i kolumnach znajdują się specjalne przyciski interkomu. Jeśli zgubisz bilet, wciśnij go, by połączyć się z obsługą parkingu i uzyskać informację o dalszych krokach.
Zwiń
Abonamenty i płatnościRozwiń
Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Na parkingu dostępne są różne abonamenty do wielu potrzeb kierowców. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
Jak mogę zapłacić za parkowanie?
Opłaty dokonasz w kasie automatycznej gotówką lub kartą.
Gdzie i kiedy dokonuję opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu udaj się z biletem do jednej z kas automatycznych. Po dokonaniu opłaty masz jeszcze 15 minut na opuszczenie parkingu.
Jak mogę uzyskać abonament parkingowy?
Abonament parkingowy zamówisz tutaj.
Jak mogę otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon możesz otrzymać w trakcie płatności w kasie automatycznej, wybierając odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli to tym zapomnisz to możesz włożyć ponownie opłacony bilet do dowolnej kasy automatycznej i nacisnąć „opóźniony paragon”.
Czy wystawiacie faktury za parkowanie?Jeśli chcesz otrzymać fakturę, podczas płatności za parkowanie na kasie automatycznej wybierz odpowiedni przycisk i postępuj zgodnie z instrukcją na wyświetlaczu kasy lub wyślij skan paragonu oraz dane na jakie ma być wystawiona faktura na bok@interparking.com.
Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.
Zwiń
ObsługaRozwiń
Czy na parkingu znajduje się obsługa?
W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z obsługą za pomocą interkomu. Przyciski znajdują się na kolumnie wjazdowej, wyjazdowej oraz kasie automatycznej. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń lub napisz. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?
Rezerwacji miejsc parkingowych można dokonać online przez stronę internetową centrum.parkujesz.pl.
Jak wygląda proces rezerwacji online?
Po wejściu na stronę i wybraniu dat, system wskaże Ci produkt parkingowy dopasowany do Twoich potrzeb. Po wyborze produktu, zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto. Jeśli nie masz konta, przejdź na zakładkę „Nie masz konta” i je załóż. Jeśli masz już konto, po wyborze produktu zostaniesz przekierowany do podsumowania rezerwacji. W kolejnym kroku przejdziesz do płatności online. Opłać rezerwację i sprawdź skrzynkę mailową. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji z kodem QR.
Czy po dokonaniu rezerwacji mogę zmienić daty parkowania?
Tak. Zmiana możliwe jest do 24h przed planowanym przyjazdem na parking. Aby dokonać zmian, otwórz potwierdzenie rezerwacji. Znajdziesz w nim link do panelu Zarządzaj rezerwacją. Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany na stronę internetową, na której możesz dokonać zmian. Nie zapomnij ich zatwierdzić klikając odpowiedni przycisk.
Dokonałem rezerwacji online. Jak mogę wjechać na parking?
Na adres mailowy otrzymasz potwierdzenie rezerwacji. Wydrukuj je i miej przy sobie podczas podróży na parking. Zeskanuj kod QR umieszczony na potwierdzeniu w niebieskiej kolumnie przed wjazdem na parking. Szlaban otworzy się automatycznie.
Musiałem przedłużyć pobyt na parkingu. Co należy zrobić?
Jeżeli czas wskazany na Twojej rezerwacji zostanie przekroczony, nie musisz szukać kasy automatycznej. Karta płatnicza podana w procesie rezerwacji zostanie obciążona kwotą za przekroczenie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Zwiń
Wszystkie reklamacje dotyczące naszych usług prosimy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny.